Baby come take away all my worries

skitdag. har gjort bort mig lite.. men det löser sig väl. kan bli lite tråkigt ett tag framöver men vafan.. man lär sig av sina misstag. iaf detta! för det gör jag inte om!
jobbar.. oxå bajs. så att säga!!!

igår var jag ledig. tränade med Sara. riktigt skönt, och bra. men jag har ingen som helst träningsvärk!? ska man köra hårdare då eller?
mötte Mela efter det, lämnade tillbaka The Orphan som jag, Mela och Åsa myste till i måndags.. hehe!
fick våra grejer vi beställt från Partylite. så vi hade fotbad och handbad och så. mys.
blev bjudna på kaffe hos Micke, så där spenderades slutet på kvällen.


jag måste planera. få planer. vad vill jag med mitt liv? var vill jag bo? vad vill jag jobba med? jag vill veta vad jag är ute efter så jag har något att jobba för! när hade jag det sist?? när jag var kär för 4 år sedan och visste vad jag ville ha?!
GE MIG NÅT ATT KÄMPA FÖR!





for the first time I had a feeling that I belonged . . . and mabye I do !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback