fucking wednesday

kan inte säga om det är att jag jobbat varje dag och fått ställa klockan eller om det är visdomstanden som gör mig så sjukt seg.. tredje eftermiddagen denna vecka som jag fått lägga mig och vila och slutat med att jag somnat en timma eller så. visst att jag gick upp 5 imorse men jag var inte tröttare då än när jag gått upp 9 dagarna innan.. nästan segare när jag gått upp 9. tror jag sover för länge.. ringde iaf tandläkaren idag så jag fick en tid imorgon vid 10. men frågan är nu om jag verkligen ska åka dit, 3 mil till Rimforsa för att kolla tanden, som de säkert inte ens kommer dra ut imorgon, för att sedan behöva vara tillbaka i Lkpg klockan 13 för att jag ska jobba.. tror jag avbokar tiden och ringer tillbaka imorgon och ser om de har tid ev på fredag. för då slutar jag 12 och får liksom hela dagen i Rimforsa så man har tid att träffa lite folk. samtidigt så är det skönt att ha kollat... men jag känner min tandläkare.. hon kommer inte dra ut den imorrn ändå.. attans.. aja, skitsamma. jag överlever, tuggar på höger sida och ger fan i att gäspa ;)

sitter och kollar på lyxfällan.. förjävligt. hur tänker folk!? de köper hämtmat för att slippa diska! SAY WHAT!!???
idioter alltså. sedan kan de inte reda ut sin egen skit heller.. shits pomfritts! anyways.. intressant är det iaf.

sitter med mystäcket i soffan och har precis moffat glass och bara myser. gillart! det regnar ute.. pissdag. men det har inte gjort mig någonting. det skulle iaf vara en slappisdag för min del.
bokade tågbiljett förut så det är fixat, skönt! skattepengarna kom idag oxå så nu har man pengar till semestern på "Öa" :)

jag gillar mitt jobb i receptionen, man träffar så himla mkt folk och folk är i allmänhet väldigt trevliga och glada. finns självklart undantag, undrar jag vad som hänt med de stackars människor som har så himla svårt att dra på smilbandet och iaf försöka vara trevliga.. blev väldigt glad idag, kände mig uppmärksammad och uppskattad och det kan jag leva på ett tag. dessutom klarar jag nu himla mkt själv. man lär sig ju när man gjort en sak flera gånger och nu känner jag att jag inte behöver fråga direkt om sakerna heller utan vågar testa mer själv, nu när man känner till det någorlunda. härligt att känna att det går framåt!  på fredag ska jag vara i serveringen.. de slåss om mig ;) HAHA! (skoja)

kollade på As Good As Dead igår, den var rätt kass om man frågar mig. den var seg och långdragen och dessutom fattade jag inte riktigt poängen... men med bästa sällskapet så spelar det fasen ingen roll vad det är för film! ♥


förövrigt så HATAR jag att komma på rubrik på mina inlägg.. det är ju skitjobbigt! *carebox*

puss kexet

Kommentarer
Postat av: Micca

Lägger det i min carebox :P

2010-06-10 @ 00:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback