o dää

jaha. skulle jobba bara måndag och torsdag denna vecka men blev visst måndag-fredag.. än så länge. kul med jobb så jag ska inte klaga. är dock lite nervös inför hur det blir med a-kassan och det from tisdag.. men det får ju gå helt enkelt.

imorgon ska jag gå upp klockan fem (!!!!) för att börja jobba vid sex och vara med i en öppning så jag vet hur det går till ifall det skulle behövas i framtiden. känner dock att jag blir rätt trött nu när man inte riktigt är van vid jobbb varje dag och dessutom ett jobb där man står upp och springer runt hela dagarna. men kul äre!

blev rätt sjuk i höstas pga en jävla visdomstand som blev inflammerad. nu är det visst dags för den andra.. känner mig allmänt trött i huvudet och kan inte varken gapa eller äta ordentligt.. BAJS! har haft lite problem tidigare med denna men det har gått över. men jag får nog ringa tandläkaren imorgon och se om de har någon tid så de får kolla på den. lika bra att dra ut skiten om det går INNAN det blir som det blev förra gången.. shit vad sjuk jag var!

nu ska jag snart iväg på mys hos en människa som gör mig så himla glad, JÄMT! äkta

fan.. kom på att jag måste boka buss upp till Nyköping den 18de oxå.. tar det imorgon, får ej glömmas!

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback