lite update.

fan.. jag kan inte sova.. kul äre! vaknade samma tid igår morse. borde nog gjort som micca sa igår o inte gå och lägga mig direkt när jag är trött.. men vafan! klockan var ändå typ elva. jaja, det tar väl några dagar innan man får in den rätta dygnsrytmen igen. mela, jag och izor ska ut och gå när vi vaknat sa vi.. kanske skulle ringa in till henne och kolla om vi ska gå nu! haha!

jahopp, kom hem från underbara Thailand i lördags, runt 10 kom jag innanför min dörr. satan vad kallt det var ute, nästan så det gjorde ont i kroppen. nu har man iaf vant sig lite men guuud vad jag saknar värmen!!
anyways.. duscha, färgade håret och packade upp lite. Hålling kom från Sörping med min bil som har ny kamrem o massa annat fixat på, jag är riktigt nöjd, vilka vänner man har!! :)
jag och mela åkte och lämnade av hålling sen lämnade jag av mela hemma och jag åkte vidare på barnkalas. Viggo 6 år och Vilja 2. kul att träffa alla, speciellt Neo ♥ ;) vi fikade på bullar och kakor och tårta, mumma! stannade inte jättelänge innan det var dags att åka hem och fixa iordning sig. mela kom in sen drog vi vidare te hultman. snacka skit, drack vin (som jag inte ens smuttat på i Thailand, så de va extra gott) och spelade nåt dumt drick-spel :P klunka vin är inte att rekommendera!
åkte in till stan runt 23.. vem det nu var som bestämde den tidiga timmen kommer jag inte ihåg.. det var stendött på Harrys... men utanför Mörners fick vi se ett bekant ansikte så vi drog dit! träffade fler bekanta så det blev riktigt trevligt! men att prata med micke igen betydde nog mkt mer än vad jag kunde tro!
träffade nytt trevligt folk oxå, inte fy skam det inte ! tillbaka till Harrys för lite dans tills mela ville gå och käka på kebabbaren. kommer inte ihåg när vi åkte hemåt. men fint var det! kunde ju inte bett om en bättre "hemkomstdag" :)

på självaste alla ♥-dag sken solen som aldrig förr.. det måste varit ett tecken... har bara inte kommit på vad för tecken.. haha! skitsamma, missade största delen av solen så det var liggläge ganska länge. Lina o Daniel var och hälsade på hos mela så jag sällskapade jag oxå ett tag, kuligt! sen åkte jag o mela och hämtade pizza på Butterfly! när jag sedan skulle parkera hemma så kör jag fast bilen i all jävla snö.. den fick stå där, kag var hungrig och sur!  det blev ingen sen kväll i söndags...

jobbade i måndags.. kamremmen på Ks mammas bil gick sönder.. fick ringa bärgning då vi stod på en jour-läkar parkering på US.. ops.. bara bärgningen kostade 1100.. vi var lite oroliga för vad "mamma" skulle säga.. fick inte tag på henne på hela dagen eller kvällen men hon ringde äntligen upp igår morse så jag kunde berätta.. och det var inget med det! puh! man vet aldrig...
Lina o Mela kom iaf med semlor från Richts konditori igår... jag visste inte att det var Fettisdagen igår men när jag vaknade runt 06.45 (med klockan ställd på 9.00.. grr..) så var jag sjukt sugen på semla.. och så fick jag en, från mitt favvoställe!

jag o mela tog en promenad hem sedan grävde vi loss bilen, gick skitbra, vad annars när det är vi som gör det!? hehe.. kollade upp en sak åt Mela, en bra sak. jag blev lycklig ska du veta! du förtjänar det bästa!! ♥
fixa lite annat sen hem och duscha innan vi drog till Pomodoro och käka.. sedan bar det av till kisa. hälsade på lille Stina, gud så liten och söt. hon sov i min famn största delen av besöket! man blir lite kär..
vi fikade och pratade, alltid lika trevligt hos Stefanssons, me like!
kollade in bröderna Fribergs hus oxå.. fanns endel att göra om man säger så.. men det blir nog kanonbra! tog med oss energiknippet Izor hem oxå.. den håriga saken... väl hemma satt jag i soffan och bara "va"! skönt faktiskt.. jag längtar tillbaka till Thailand. eller kanske bara till sommaren!? jag är så sjukt trött på snö och kyla och detta halvblaskiga väder.. men hinner gå två meter så är man dyngsur om fötterna.. blääk! tacka vet jag sol och värme!

ikväll ska jag träffa Åsa och mysa! imorgon ska jag på fika med Maria och Sara.. som jag trivs!

just det, idioten har hört av sig igen... herregud! vad är det som är så svårt att förstå!? har det börjat gå dåligt för dig nu igen? så du söker tröst hos mig? du är van att jag finns här även fast jag sagt att jag inte är det, men du missade nog allvaret sista gången jag sa det, för det var SISTA gången! du finns inte längre!

jaha nähä, kanske borde skrivit mer om vad som hände i Thailand.. men det kan inte beskrivas, måste upplevas ;)

puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback