det lyckliga livet

Jag går med huvudet högt, stolt! Stolt över det jag har, över den jag är! Jag är stolt över mina val i mitt liv och över alla som står i min närhet! Jag påstår inte att jag alltid valt "rätt" men jag är nöjd över ATT ha valt.. Över att jag tagit ställning, att jag inte bara står brevid och tittar på. Att jag gör allt jag kan för mina vänner, att mina vänner gör allt de kan för mig. Tro mig, även fast ni inte märker eller tycker ni hjälper mig så gör ni det genom att bara finnas här för mig, ni är de bästa! Jag är glad för jag kan säga att jag är lycklig utan att tänka efter om jag verkligen är det. Jag behöver inte längre fundera på hur jag mår om någon frågar, jag svarar att allt är bra och menar det istället för att dölja saker. För visst har man svårt att vara ärlig när någon frågar hur man mår!? Man vill inte dra sin livshistoria och förklara att man är deppig pga det ena eller andra. Det förväntas man inte svara, man förväntas svara att det är bra! Men nu är det så, och det peppar mig, peppar mig något så grymt!
Har gett mig fan på att ta tag i mig själv nu, på alla plan, det ser ljust ut, ser en lycklig framtid!

Jag ÄR lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback