själaro . . .

kom hem runt halv åtta imorse. tyckte att det inte var någon idé att gå och lägga sig utan gjorde istället frukost och drog iväg till gymmet. grymt skönt. körde ingen kondition alls där eftersom jag åkte med Sara och Maria ut till Tallboda elljusspår och sprang direkt efter gymmet! ännu skönare! och jag blir så himla stolt över mig själv när jag känner att det går framåt, jag orkar mer och mer och det är ganska farcinerande må jag säga.. eftersom jag aldrig hållt på att träna längre än två veckor innan så är det ganska stort för mig. det känns jävligt bra just nu iaf. men vem vet.. om 2 veckor kanske jag tröttnat... HOPE NOT!

ska gå in på Medley.se och boka pass till söndag. blir första passet jag kör så det ska bli spännande. Bodypump blir det då. ska kolla med Sara om hon jobbar på torsdag för är hon ledig så vill jag gärna köra afropowerdance. vore kul att testa, det låter ju skoj iaf!

igår träffade jag både bebis Leah, som blev 5 veckor igår och bebis Ziva som blir 2 på lördag! så himla himla fina de är! Elin och Leah kom hit, vi köpte fika och satt på balkongen trots bristen på sol.. (hantverkaren i badrummet förde sånt liv så det var skönast på balkongen) vi drog in till stan, jag köpte presentkort till Magnus och lite kläder till Ziva.. en halv mössa till Leah oxå! hehe! åkte ut till Zandra, Tobbe och Ziva på kvällen. Tobbe gjorde våfflor till han och mig sedan blev det hockey. det gick ju som det gick.. som jag visste.. ikväll åker LHC ut. så är de bara!
en dag full av mys iaf och den slutade ännu bättre!


andas in så mycket luft som jag kan, medans jag kan. känns underbart, men kanske är det bara tillfälligt.. igen.. jag njuter iaf.. till max njuter jag!!


väntar på samtal från K:s mamma. hon kommer hem idag och det är mitt pass. runt 14 skulle jag börja.. det är lustigt att hon inte ringt än, hon brukar ha så bra framförhållning. får väl ringa själv snart och checka läget. ska käka lite ugnspannkake-rester från igår innan jag drar till jobbet. där finns ändå ingenting att äta! hehe.  jobbar till 18 imorgon.. med "den nya"... vi får se hur det går.. allt känns så "noll koll" på jobbet just nu. lite tröttsamt om jag ska vara ärlig. möte på måndag.. får se om vi iaf kan få tillbaka lite välbehövda ob-timmar. annars kommer jag dö. typ!

nää, nu kommer Mela snart, hon ska låna min bil ner till Kejsa nämligen. gör ju ingenting, jag cyklar ju ändå till jobbet liksom! måste käka nu med känner jag. tidig morgon = tidig lunch!

ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback