me like Västerås!

hej hej, hemskt mycket hej!!
kom hem nyss från Snoddas. har suttit med Micca i solen och pratat skit och druckit kaffe i två timmar. mycket trevligt måste jag säga!!
innan var Zandra och Ziva här, vi tog en sväng upp till stan sedan en glass på Ica :)
innan dess, imorse, var jag på lite möte hos A med begravningskvinnan, officiant, som det heter. pratade om Karin och så, bestämdes musik och allt till begravningen. kommer bli fint och minnesvärt!

var i Västerås i helgen, kanske hur kul som helst, gick dock alldeles för fort!!
lärde känna tre nya supergoa brudar, eller ja, tre nygamla :) vi var fem tjejer som åkte från Lkpg...
bastubad och mys i fredags, Arosfortet i lördags vilket var så jävla skoj, måste göras om! sedan blev det Sushi på stan och hem för att börja inta alkohol och fixa till sig. 6 tjejer som ska göra sig iordning.. det tog ca 4 timmar.. hehe. fast då hade vi en frisör och en sminkös så de hade ju lite att styra med, men snygga blev vi!
dansade röven av oss på Pluto, skitbra ställe.. klagade på dj:n som efteråt visade sig vara Swingfly.. haha. otippat men rätt fränt ändå! efter många om och men så fick vi en taxi hem, fyllekäk sedan sängen.
vaknade tjugo över tolv i söndags av att telefonen ringer.. ALLA ligger och sover! hehe, skapligt sega! frukost som bestod av pizza sen en titt på renoveringsobjektet som har kommit såå långt sen sist jag var uppe. kommer bli hur bra som helst verkligen! sedan bar det av hemåt, kom hem runt 18 eller nåt. ett bad och en fortsatt underbar kväll. UNDERBAR HELG!!



fick sån jävla panik igår kväll när jag skulle sova. det var som om någon slog mig hårt i huvudet och sa att "du är arbetslös", för det har nog inte riktigt gått in innan... behövde jag verkligen två veckor för att fatta det? vet att jag inte är ensam i min situation.. men alltså.. hur gör man? jag är rastlös. jag VILL jobba.. inte bara för pengarna, där har jag ju a-kassa om det vill sig illa, men jag måste jobba.. göra något.. jag avlider av att gå hemma.. av att inte göra något vettigt.. vad vill jag nu göra då? fan.. jag måste ta tag i det här. göra 100 ärliga försök att hitta jobb. om det nu tar mig till Dalarna så ska jag hitta ett jobb! det lovar jag mig själv! eller om man ska plugga!? men jag vill verkligen inte ta lån för att plugga.. mår dåligt bara jag tänker tanken... usch.. orkar inte tänka mer.. hörs!

ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback