min stora kärlek ;)

har svårt att hitta bikinis som ja verkligen fastnar för.. både under o överdel liksom... men ja har äntligen hittat en :) o ja bara älskar den! dock har ja ju aldrig provat så ja vet ju inte hur den sitter på mig, men den va inte så dyr så de e fan värt att testa :)
ville ha svart men den va slut i min storlek.. o i närmare eftertanke så e vitt mkt snyggare.. om man e brun :P
betalat idag så den skickas idag. kanske hinner få den på tisdag, innan vi drar. så får den göra debut i spanien ;)

'

hittade även, på en sida ja fick av Babe, ett par så jääävla snygga skor. tyvärr finns de inte kvar i min storlek, men ja ska fan ha de under uppsikt.. de måste ju komma nån gång ;)


GRR säger ja bara! <3


nu väntar ja på att zandra ska ringa.  vi ska dra te ikano o maxi. ja ska fixa sista sakerna innan onsdag. solkräm o apoteket o lite sånt. även köpa hem toapapper o liknande så mela kan skita när hon ska bo här några dagar ;)

ljumsken HEJ!

Kommentarer
Postat av: mela

tack vad snällt emmis så ja slipper hålla mig hela veckan :P hihih

2009-09-25 @ 19:17:02
Postat av: emmis

mm, fast du tar ju fan slut på de redan ikväll för faaaaaaaan. skitUNGE

2009-09-26 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback