helg !

ska hela armen bli bedövad av att man vaccinerat sig lr?? när ja vaknade imorse hade ja så jävla ont i armen.. de e just runt de område där de tog sprutan.. trycker ja på "hålet" så gör de ondast där... tycker ja e himla mysko. de känns som att armen e påväg att somna lr så... hoppas de ger mig sig, mkt obehagligt!!

snart kommer mela o hämtar mig. vi ska ju jobba ihop o hon tog bilen te jobbet så då får ja skjuts :) min cykel står på jobbet så de e bra att ja inte tar min bil. då får ja ju hem min cykel idag då!

längtar te nästa helg, trots att de e min jobb-helg. men på lördag e ja ju ledig o då ska ju vi på bio! <3

förutom att ja ska jobba hela dagen o kvällen idag så vet ja inte alls va ja ska göra i helgen. de kommer nog bli himla lugnt iaf. känner inte direkt för att gå ut o supa liksom.. även fast de va ett tag sen ja va ute i stan o träffa folk... fast de e ju inte så jävla kul som de låter kanske.. hehe..

nähä, nu ska ja se om den där segbollen kommer snart.

ljumsken

Kommentarer
Postat av: mikaela

segboll?! det e ju bilens fel som fick slut på vatten=) haha.. :P

2009-09-11 @ 21:00:36
URL: http://blackvelvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback