tillägnat Lina den fina

ligger inne hos min nya granne, mela :) har mått skitkonstigt hela dagen... börja på jobbet, gick upp 7 o åkte te motala på etik o moral kurs. rätt kul måste ja säga. sen kom ja hem o tänkte att en varm dusch kunde hjälpa, men icke.. renbäddade sängen o dlängde i tvätt sen åkte ja o mela o köpte mat. sen la ja mig me täcke i hennes soffa o sov ett tag, här har ja legat sedan klockan 14 typ... bajsigt, men mys me lite sällskap!
skulle träffat Åsa o Malin ikväll men kände mig inte alls pigg på att ge mig iväg nånstans. porten bredvid blev de som max.. men ja hoppas de blir andra tillfällen med brudsen!

imorrn blir de jobb te 14 sen hem o packa för att sedan dra te västervik me mela, lina o maria :D ska bli så himla mysigt! lyx-stuga på lysingsbadets camping en natt o julbord inne i v-vik o lite vin ;) lördagen blir de förfest i Glenns lägenhet o sen vidare te pumpen i södra vi. härlig helg med bara girls :) (karlarna e på 2dagars kryssning)
när katten e borta dansar råttorna på bordet, lr va säger ni tjejer? ;)

veckorna går så himla fort. önskar att dagarna va lite längre, finns mkt ja vill göra o många att besöka men de hinns liksom inte med.... :(

maria ringde förut iaf o fråga om min onsdag nästa vecka.. ja e ledig då så ja, maria o tina ska te bishop arms o käka o mysa! ska bli jättekul, längesen ja träffa tina nu o maria flyttar ju snart te västerås......

annars då? jovars, de knallar på.. ena dagen känner ja en sak o nästa en annan.. har fått prata av mig med mela lite ikväll o de kändes jätteskönt faktiskt. nu vet ja va ja ska satsa på o ja ska ge 110% men endast om DU gör de!


det är kärlek

Kommentarer
Postat av: Mikaela

GILLA<3

2009-12-03 @ 20:52:44
URL: http://blackvelvet.blogg.se/
Postat av: lina

tack sötnos :-) men jag vill inte läsa dom här inläggen 350tusen gånger . . . Hihi . . . Så fortsätt med uppdateringarna du :-D

2009-12-07 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback