^5

du rök nyss från min telefonbok! kändes inte ens jobbigt lr svårt. att välja bort dig från mitt liv måste nog vara ett av de smartaste beslut ja nånsin kommer ta! ska aldrig någonsin låta NÅGON trampa på mig så igen!


som ja sa så blev de sängen direkt när ja kom upp te jobbet. mela körde upp mig o ganska lagom kom K. råka ställa klockan på en timma senare än vad ja egentligen mena.. så när nina kom imorse tog hon mig på sängen kan man säga :P tog en promenad hem! sen har ja typ bara legat på soffan o slappat. käka mat o diska kanske e de vettiga idag :P borde rensa ur alla köksskåp har ja märkt.. vet inte ens vad som står i dem längre.. massa bröte! men vi får se om ja orkar eller helt enkelt tar de en annan dag! lr aldrig.. hehe.

I told you, you would miss me. Now it's to late! kiss my ass. . .

ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback