yes man...

sitter i soffan hos mattson o väntar på att han har pratat klart med suss i telen. sen ska vi kolla på skräckis :)
hade jättemysigt hos farmor. vi käkade mat o drack kaffe o pratade skit.
sedan begav ja mig till min tandläkare o va beredd på de värsta.... men icke. inga hål :) de e ett under kan ja säga :p
de slipade bort lite tandsten o så bara. hade fortfarande mitt tandvårdsabonnemang så behövde inte betala. dessutom ska ja ta två nya år.. så slipper man tänka på de extra utgifterna :)

sedan hade ja ganska mkt dötid innan mattson skulle komma hem. åkte upp te morfar o kollade om han va hemma, de va han inte så då åkte ja te pappa o checka läget. vi drack kaffe o ja tog emot ännu en kasse filmer :)
elin ringde när ja va där så ja hämtade henne på stationen klockan fem så åkte vi te hamnen o käka en glass.
när mattson kommit hem åkte vi dit o snacka. hämtade käk hos manne o kollade på "Yes man", helt okej film!

körde hem elin ut te buschen för ett tag sen. hälsade på Cinna o Lillan. Cinna växer o knakar men e fortfarande liiiten valpis :) så mysiga!!

min blogg e lite under konstruktion oxå kanske ja ska säga. de e goa Martin som tagit sig an den :) kommer bli bra när de e klart :) de tackar vi för. han e länkad här bredvid så spana in hans blogg vettja ;)

nähää, snart film då. sen sover ja här. mattson drar te jobbet runt 6 men ja stannar tills ja känner mig redo att åka. börjar ju inte förns 11.30 imorrn så.

puss i ljumsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback