pitt...

igår va ja faktiskt NÄSTAN i tid att hämta mela på morgonen. vi åkte direkt ut till tolvmannabacken o kolla på folkrace. va inte kvar så länge innan ja åkte te rimforsa. tänkte hämta min tröja ja glömt hos mattson o dricka lite kaffe :)
de slutade med att ja fick skjutsa honom ca 8 mil, rätt ut i ingenstans.. (utanför Ukna) världens sämsta vägar efter ett tag o ja tyckte så synd om min stackars bil :)
när ja väl kom te stan igen va de bara att skena in på ica o köpa kött o dyl. för att sedan åka hem o duscha o fixa sig för kvällen.
hämtade upp Robban, Anna o Bäbis innan vi åkte ut te Zandra o Tobbe. väl där så grillade vi o hade mkt trevligt!
ja sjöng till och med Singstar, NYKTER, på festen ;) de ni! hehe! de va iaf jätte trevligt. vi åkte väl runt 00 hem. körde folket in te stan o sen däckade ja i min säng!
imorse va de bara att ta cykeln o dra te jobbet. åkte ut te landet ganska snart o låg på bryggan o sola. ja badade inte men doppade iaf fötterna :) jättehärligt väder, tills regnet kom.... men då satte vi oss inne o drack kaffe o käka daimtårta!

när vi kom hem o skulle parkera bilen så kör ja förstås ALLDELES för nära väggen o repar en lång repa på högersidan av bilen.. baktill..... USCH :( ringde K:s mamma som först blev lite frustrerad men sedan bara förstående.. de gjorde ja ju knappast med flit liksom.. men så onödigt!!! har jätte dåligt samvete.. så nu får vi se om mina "chefer" står för självrisk lr om ja får göra de själv...

jag går snart under..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback