My only dream is about you and I ★

det har hunnit vara både plusgrader, tö & minusgrader igen sedan jag skrev sist.. jävla skitväder! när kommer våren kan man undra lite lätt? visst det är bara första mars.. min syster är född i slutet av april 1985, då var det snöstorm... det jag menar är att det kan ju lika gärna hålla på såhär i två månader till... jag ryser av bara tanken!

har precis käkat revbensspjäll som jag gjort och satan vad goda de blev! honung och sötsur sås gör susen!
sitter i soffan, nybadad med ett glas vin, lyssnar på min favoritlåt för denna vecka (haha) och bara njuter av livet! för fasen vad jag gillar det just nu!!

har varit på Tiptop och fixat naglarna idag, efter det blev det jobb på simhallen till 20.30. mela kom och höll mig sällskap sista 30 minuterna. trevligt! fast jag fick inte sällskap hem.. haha!

imorgon börjar jag jobba som vanligt igen, K har varit borta en vecka så jag har haft ledigt med betalt. veckan innan jobbade jag två dagar och innan det var jag ledig i över två veckor så nu kanske det är dags att komma tillbaka till vardagen igen..

på onsdag ska jag besikta COA.. ska bli intressant.. håll tummarna! jag orkar inte med att fixa mer skit på bilfan just nu.. men jag älskar den ändå.. den har ju sina fel och brister som alla andra.. människor.. DÄR har vi nåt det kan vara fel på, just människor.. herregud, jag visste att du var fel i huvudet men inte såhär jävla sjuk! det är synd om dig!!

får nattgäster på lördag, hållingbålling och hans polare ska ut här i stan, de är från söderköping så de behöver ett ställe att sova på. och de har ju ställt upp på mig båda två kan man ju faktiskt säga!! antar dessutom att jag och mela oxå kommer röra oss på ågatan på lördag.

nähä, om man skulle krypa ner i sängen och drömma sött.. ah, förresten, vaknade imorse av en "gräsklippare" utanför mitt sovrumsfönster.. hann tänka i två sekunder att det var sommar innan jag lyfte på rullgardinen och såg snö och dessutom att "gräsklipparen" var något som skottar snö... illa..

puss i ljumsken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback