waaka waaka !

ringde och tackade ja till ett jobberbjudande jag fick förra veckan! hoppas det blir bra och att det inte blir en jävla massa krångel med a-kassan.. ringde och pratade med dem INNAN jag tackade ja. ville veta lite om hur det funkar med allt. men eftersom man får 75 dagar att ta ut då man både jobbar och går på a-kassa så är det lugnt. jag har inte tänkt att vara här sålänge att jag kan använda alla de dagarna ändå.. kan lika gärna slösa. vill verkligen inte gå hemma.. fan så tråkigt! har haft en jävla tur vad gäller jobb ändå nu ju. barnvaktsjobbet blev dock inget med, de skulle antagligen inte behöva något. men vad gör väl det! nu är ju annat på g! ska gå bredvid och lära mig på torsdag sen är det mkt att läsa på oxå. men jag ser fram emot detta!

skulle tvätta idag, har inte gjort det på ett tag.. så funka inte tvättmaskinen.... grr!! allt är dyngsurt och inte färdigtvättat. så nu ska jag bort till syrran och se om deras tvättstuga är ledig en timma..
sedan bär det av till Rimforsa med Johan för en tur på sjön, himla nice! inte bästa vädret men sålänge det inte regnar så är det toppen!

inte mkt mer att skriva just nu men I'll be back ;)

ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback