viiilken härlig dag ... tjalalala tjalalala lalalala!

har varit ute heela dagen. hämtade micca och leo i berga sedan åkte vi till jesse och kevin. låg på gräsmattan och bara glassade, så himla gött! vi blev bjuda på god mat också. det tackar vi för!
lämnade av micca och leo och åkte hem för att parkera bilen och ta cykeln ner till stångån. där låg åsa och väntade. och där satt vi i solen.. mår så bra idag! åsa följde med hem och kollade på skräckis. bra skit!
skjutsade hem gull för 40 minuter sedan typ. nu har jag duschat och smörjt mig och käkat en banan. blir snart sängen och kanske läsa lite i någon intressant bok.. har ju endel att läsa...

de ringde från Culture Care Au Pair förut och halvt förstörde min dag. på frågan om jag rökte skrev jag ju att jag bara gjorde det ibland och att det isf skulle vara på min fritid i USA ocg givetvis inte med barnen i min närhet. men det dög inte.. nu måste jag sluta röka och om en månad maila om att jag har slutat och DÅ kan de skicka vidare min ansökan.... it sucks... tur jag inte sa upp lägenheten för här lär jag bli kvar ett tag till...
jaja, om en månad är den iväg iaf ;)

glömde ju säga att helgen var helt underbar. i fredags var jocke här, vi drac, körde "jag har aldrig" (HAHA) och pratade skit, alltid lika trevligt. drog ner till hamnfestivalen och träffade lite folk sedan råkade jag smita därifrån och umgås med andra folk. mkt nytt, döskönt folk. gillade sällskapet massor! vi gick till mörners och drack (för mkt) sedan lyckades jag komma in på Harrys om jag lovade att hålla mig till vatten. skitskoj, grym kväll!!

lördagen var lilla syster här med familj på en fika. sedan kom linda. vi drog och handlade sedan hem hit för att sätta igång grillen. blev riktigt gött! satt här och drack innan vi fick för oss om att åka till berga på förfest. hann vara där i typ en halvtimma.. kändes det som.. innan jocke stressunge var tvungen att åka in till stan. hamnfestivalen sedan upp mot mörners uteservering. kvällen avslutades på pitchers och en taxitur med världens vidrigaste jävla taxichaufför!! ALDRIG MER!

tack för en otroligt fin helg, den ska jag minnas!

nu blir det slappertivt så man är pigg på "nya" jobbet imorgon ;)

ljumsken

Kommentarer
Postat av: Maria

Vissa dagar är det gött att inte ha ett fast jobb ;) Puss på dig, du är värd allt härligt =)

2010-06-02 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback