Gotland.

snart kommer Johan som ska köra mig till stationen. åker tåg till Nyköping  sedan får jag vänta på Maria och co som landar där lite senare än mig. men den som väntar på nåt gott.. ni vet!
ska bli så himla skönt att komma iväg några dagar. kommer hem igen på tisdag. håller tummarna för fint väder alla dagar oxå. här är det skit tråkigt väder idag...

jag och Linda var hos Karins mamma häromkvällen och drack vin och käka ost och kex, en mkt trevlig kväll. lite ont i huvudet dagen efter men det får man väl räkna med kanske. väl värt! har strosat på stan med Zandra och Ziva och en tur till Ikano med Linda. hittade lite kul men inte det jag skulle ha; en ny bikini.. kanske finns på ön.. tog med mig alla gamla, hugget som stucket egentligen.. alla hatar jag typ!

jag hinner inte skriva så mkt mer, men ha en nice helg allesammans, det ska vi! ♥




when love takes over, you know you can´t deny . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback