what´s the point of living if you don´t live!?




i väntan på "meningen med livet" så låter man liksom livet passera..
vet folk egentligen ens vad de väntar på!?
jag vet inte, vet väl att jag vill ha en familj så småningom och ett jobb som jag känner att jag skulle kunna ha tills jag blir gammal och grå.
men det är ju inte nu.. måste ju först träffa "mr Right" vilket i sig kan dröja ÅR. vad ska jag göra sålänge då? låta folk trampa på mig titt som tätt och sitta och gnälla över att jag inte trivs på mitt jobb och att jag har ont här och där och att tiden inte räcker till och blablabla..
jag är trött på klagandet och gnällandet. jag tycker väl egentligen inte att man har rätt att klaga på saker som man inte gör ett piss för att göra det bättre.. och lite så är det med mig.
jag sitter där jag sitter och bygger upp planer i huvudet och målar upp min framtid.. jag vill jag vill jag vill.. det enda som stoppar mig i mina drömmar är egentligen "bara" pengarna!
men jag MÅSTE.. verkligen MÅSTE göra något nu.. orkar inte gå och tycka att jobbet är skit längre. jag får helt enkelt se till att komma härifrån..
och något stort väntar på mig, jag känner det.. måste bara göra mig redo!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback