hej hej, hemskt mycket HEJ!

fick sluta en timma tidigare idag än va de va tänkt.. la ja, egentligen jobbar ja ju te 9.30 imorrn så ja e glad ändå, ledig me betalt e aldrig fel! de enda bra me mitt jobb skulle ja tro!
jobbade me mela, inte alls ansträngande faktiskt xD vi låg o sov, sen upp o laga mat o sen dra hem typ! hihi!

igår jobbade ja te 17.30 sen kom min kära svåger o hämta mig så drog vi på ett-årskalas hos Love. mkt trevligt o gott. älskar när alla e samlade i familjen, de betyder ju allt! <3

sen drig ja direkt te mela, vi prata lite om framtiden o allt, va som sker liksom.. men de ser bra ut. ja ringde hyresvärden o kolla upp o har även några intressanter så de kan gå lättare an va ja kunnat drömma om.. hoppas!!
vi va hungriga så vi drog o käka mat från *** :P sen åkte vi en repa o skulle sladda men de går ju FÖR HELVETE INTE ATT SLADDA MED FAAANSKAPET!!! suck.. de enda gångerna man har chans att snurra lite e om man gasar för mkt i en sväng.. oftast då bland trafik förstås.. när de INTE får hända.. men men.
prata me min kära vän Hålling igår o han kollade upp priser på va kamrem o hela baletten skulle kosta hos hans polare.. lite över 3000. o ja blev JÄVLIGT glad för de kan ja säga! ja hade väntat mig de dubbla! men COA får dock vänta te slutet av februari. nu prioriterar ja mig själv o min solsemester först :) 20 dagar kvar! :)

våra vänner hade bekymmer att komma hem från krogen inatt så ja o mela ställde upp som chaffisar, stanna kvar därute ett tag. väl hemma var klockan halv 4.... förklaringen till varför vi sov ett tag idag :P

nu har ja precis badat, vet inte riktigt va som händer ikväll. lugnt blire iaf! jaja, ska väl klä på mig lite nu iaf o göra lite te kanske. köpte nytt häromdagen som måste testas :)


you just hate me cuz you ain't me ;)


ljumsken

Kommentarer
Postat av: K2

Kul att du skriver igen!!!

2010-01-09 @ 10:31:15
Postat av: em

tack du mystiske människa :P

2010-01-10 @ 19:10:48
URL: http://emphaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback