"what's you're fucking problem??"

alltså... ALLTSÅ........... vad är problemet? vad är det som är så svårt att förstå? vad är det som jag inte förklarat tillräckligt tydligt för dig? kan man missuppfatta "dra åt helvete" "jag vill inte ha med dig att göra" "jag är inte intresserad" ???   ...och hon river sitt hår....

jag kan inte ens se dig i ögonen! ingen har någonsin gjort som du, jag har aldrig hört talas om liknande.
ändå klarar jag inte av att hata dig.. men jag är tacksam för det, vad jobbigt det skulle va! hjärnan rensade bort dig helt istället..

tyvärr jobbar min hjärna lite sakta ibland.. hjärtat hann ta stryk..

men nu känns det som att det är helt igen, men inte redo för en ny omgång, det skulle jag aldrig tillåta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback