la familia

kommer på mig själv med jämna mellanrum att tänka på framtiden, familj osv. men samtidigt så trivs jag så himla bra själv.. har varit singel i över två år nu och är riktigt bekväm med det.
men känner nog att det skulle vara mysigt att ha någon att dela allt med, att vakna och somna bredvid någon..
men mest kanske det att bara känna sig så älskad, och vara ensam om den kärleken från den personen.. kärlek har jag inte brist på. från vänner och familj men den delas ju.. jag vill ha en egen! :)
undrar bara vart den finns.. jag letar inte.. vägrar! den kommer när den kommer. men jag får nog bege mig ut och resa lite för den verkar inte finnas i närheten av mig, bara tomma löften och svek!

jaja, nu har jag fått det nedskrivet.. 

har inte rökt sedan i lördags kväll.. lr jo, en i måndags.. men annars! känns jobbigare denna gång än vad det har gjort innan när jag har hållt upp. men jag tror inte att jag har rätta viljan. men nu när mela oxå håller på så är det ju lättare. får se hur länge det blir denna gång :P ska iaf inte festa i helgen, då hade det varit kört direkt.. iaf för kvällen. får nog vänta ett tag innan man vågar testa att bara feströka. senare bekymmer!

känns som man är lika blek igen som innan man åkte iväg. får nog bli stammis på solariet snarast. känns INTE okej!

nöter ut två låtar, denna är en av dem. så jävla grym. inget större fel på sångerskan heller! störtskön!

http://www.youtube.com/watch?v=aCyGvGEtOwc&feature=fvst

Whoa, I never meant to brag
But I got him where I want him now.
Whoa, it was never my intention to brag
just steal it all away from you now.
But God does it feel so good,
Cause I got him where I want him now.
And if you could then you know you would.
Cause God it just feels so,
It just feels so good.


det pirrar.. helt i onödan!

ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback