jobbar..

Sitter på jobbet och har så sanslöst tråkigt.. Sitter i receptionen vid Tinnis, igår öppnade vi även inne i simhallen igen så alla som kommer går ju där eftersom det är SÅ JÄVLA SUGIT VÄDER så vill ju inga bada ute... Iaf typ inga.. Satt här i 9 timmar igår.. Öppnade och stängde med avbrott på 45 minuter när jag fick gå på lunch..
Mareja kom iaf hit och förgyllde min dag ett tag.
Idag ska jag bara sitta här till halv ett ca. Ska vara hos min jobbcoach för sista gången klockan 13 idag, lite tråkigt känns det..
Sökte ett jobb imorse som jag känner mig så sjukt pepp på! Vill bara att de ska ringa NU NU NU!!
Var väldigt insnöad på bara butiksjobb men nu efter att verkligen tänkt på saken i två veckor så känns det som att jag är mkt bredare i mitt val av jobb än vad jag trodde från början.. Inte det att man bara kan välja vad man vill göra, men jag tänker ju satsa högt! Söka jobb jag vill ha! Fanns olika tjänster, högre och lägre och jag tänkte efter i tio minuter sedan sökte jag den högre tjänsten, för vet ni? Jag klarar det oxå! Har fått lite ny energi, gud vet varifrån.. Kanske bara är trött efter att ha somnat typ 00.30 och gått upp klockan 6.. Men pigg är jag iaf..
Oj, vad skit jag skriver.. Är nog ett tecken på att jag är trött och yr i skallen!
Ikväll ska jag vara barnvakt oxå. Cashing ;)

puss påre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback