all in !

ansökan är klar. bara personliga brevet som ska finslipas. det ska jag göra imorgon och sedan ska det skickas iväg. sen har jag gjort vad jag kunnat för att komma till USA. ödet får bestämma sen.
ska skriva ett personligt brev på engelska på ca ett a4, det är det inte riktigt.. inte alls.. men känns som man redan skrivit allt om sig själv och sin erfarenhet i frågorna de har... så det får bli som det blir..

kom hem från familjen Bladh för ett tag sedan, hämtade Neo och Viggo från dagis, sedan hem till dem o käka mellis. de ville spela dataspel så det fick det bli. sedan kom Hugo hem och strax efter kom Magnus. Han åkte och köpte pizza åt oss som vi käkade innan jag drog hem. mys!

simhallen ringde, ska jobba imorrn igen. börja 9 och sedan vet jag inte hur länge.. kan bli två timmar, kan bli fyra.. man vet aldrig med de där ;) ska smsa killen som fråga om jag ville vara barnvakt oxå. klart jag vill, vill ha så mkt som möjligt att styra med ju!

nu sitter jag med färg i håret, bara hårbotten. har köpt för ljusa färger innan så det har sett ut som utväxt typ direkt.. nu blir det nog lite bättre!

ser fram emot helgen, den kommer bli kalasbra, I feel it in my fingers!!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: musse

vad kul emelie att du ska åka till USA.. fan vad kul. ska vi åka dit ihop??? vi kanske hamnar i samma familj?? vem vet? ETT hus med många ungar!!! fan vad great liksom... My name is emelie and i like small indian boys liksom..great....

2010-05-27 @ 20:23:36
Postat av: em

eh, heh, what!?

2010-05-27 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback