interesting..

en toppen helg. en lång toppenhelg, började redan i torsdags och slutade idag.
det blev lugnt i fredags, lagade mat, typ godaste fläskfilén ever, och drack öl och spelade LittleBigPlanet. hade helmysiga dagar i V-ås! jag och Maria gick på stan innan vi åkte hem i lördags. käkade även Sushi! så jäädrans gott! fick sällskap hem till Linköping av Maria och Bailey. vi åkte inte fel förens vi kom till Norrköping. haha! men det gick ju bra.. väl hemma blev det dusch sedan kom Mela. vi drack vin och tog det riktigt lugnt. spelade kort och pratade skit. släckte även alla lampor eftersom det var Earth Hour i lördags, vilket typ ALLA mina grannar lyckats missa.. vilken besvikelse. det ska ju vara möörkt och mysigt ju! vi la till ett par timmar och hade bara levande ljus. mysigt värre!
i söndags kom Mela in på morgonen för att hämta sin Cola.. det slutade med att vi somnade om i min säng ett par timmar.. sedan åkte jag med familjen Johansson/Gustafsson till Sigurd i Norrköping för att fira hans 56 årsdag.. min favvo-gubbe ♥ var sjukt trött på hemvägen så det kändes som att det skulle få bli en hemmakväll..
men efter Max-mat och en kall dusch så bar det iaf av ut till Bossgården, köpte med en tårta eftersom Eric fyllde 24 i söndags. stort grattis!
det blev mkt slapp kväll med Eric, Mela, Sigge och Martin.. eller ska man säga kväll, natt och morgon!? vi bestämde oss för att sova klockan 7 igår morse efter att ha ätit "kvällsfrulle" som bestod av Sigges scones!
sov i ca tre timmar sedan åkte jag till Zandra, Tobbe och Ziva.
så himla himla söt! jag blir helt till mig! vilket ansikte.. shit alltså! jag blir faktiskt himla sugen på en sån där liten..
spenderade hela dagen därute. vi gjorde pizza och myste, även Liza kom ut, mkt trevligt!
åkte tillbaka till Eric och kollade på Stand By Me, jättemysig film, verkligen. (den är från -86 så det är ingen ny direkt..) kom hem strax innan tio, ställde mig i en varm dusch och hoppade snabbt i säng. inte alls så trött som jag trott att jag skulle vara, men tyckte att det var bäst att vända tillbaka dygnet lika snabbt som jag felvänt det!

nu sitter jag på jobbet. K var iväg förut så då passade jag på att gå till simhallen och träna, himla skönt! blir imorrn med. har iaf fått in 2 dagar i vecka nu ett par veckor och det är ju bättre än ingen, eller hur!?
snart ska hon iväg på hockey oxå så jag kommer oxå kolla på hockeyn, fast inte på Cloetta, utan på Royal arms, eller vad det nu heter. med Mela, Sigge och Eric vad jag vet.. nu måste man ju heja ordentligt på LHC, 7de och sista matchen i kvartsfinalen.. kan ju sluta hur som helst.. förlorar LHC så vill jag faktiskt inte träffa vissa av mina vänner ett tag framöver! hehe! en annan bryr sig inte så mkt. men det vore ju kul om de faktiskt kunde ta sig ENDA fram för en gångs skull..



vet inte hur jag ska hantera situationen jag sitter i . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback