äh...

i lördags blev det inte som jag sagt.. jocke kom inte. blev att åka till Vikingstad och dricka vin och kolla på "den där jävla" melodifestivalen med Maria, Sandra och Mela. efter det blev det singstar och en massa skitsnack förstås. mkt trevligt. vi halvsprang till tåget men missade det såklart ändå.. så jag ringde tobbebobbe, som kom som ett skott! guld! vi gick till Pitchers, mötte Macke, Stefan, Tobbe och Carro innan. satt och drack öl och hade en riktigt trevlig kväll. rille ringde och behövde sovplats så han sov gott på soffan där han sov förra helgen!
på dagen i lördags satt jag och Mela på gyllentorget i solen och drack te och kaffe. underbart! vårkänslor!

i söndags åkte jag ner till Rimforsa, till pappa och Eva. vi åkte ut till farmor och fick köttgryta med ris. gott! jag frågade pappa på vägen dit om han visste vad det var för mat.. "vet inte men det är väl någon jävla köttgryta!" låter kanske inte så kul men det lät rätt kul.. han syftade ju på att det brukar man kanske äta söndagar. i mina öron lät det mer som att han var trött på det typ.. jaja, efter det var det kaffe och massa snack. jättetrevligt! det är det alltid där. fick med mig farmors vinbärsgelé hem, som jag bad om, och även lite kantareller! så jäkla gott.

åkte till jocke och slappa på hans soffa. tror att baksmällan inföll sig lite sent jag.... Mela kom dit efter ett tag. vi åkte hem till stan runt 18. vid 20 tiden åkte vi ut till Bossgården och badade balja med grabbarna. ca -10 ute så huvudet var ganska kallt.. haha. men så himla mysigt! helt stjärnklart och så lugnt och tyst.. förutom Marremaräng och Bossans smågnabb om allt! haha! mycket trevligt!

igår tränade jag efter jobbet, himla skönt måste jag säga. skulle gått dit idag med men blev visst inget.. fan. jag vaknade vid 12 typ. seg som ett as. fick tvinga mig upp ur sängen.. jag hatar det.. visst att jag älskar att sova.. men inte såhär. hela dagen blir förstörd.. Mela har varit här hele dagen. Malle, Vilja och Love kom oxå, jag bakade muffins åt dem som vi satt och smaskade på. när de gått hem gjorde jag och Mela biffar med potatis och sås. nu är vi proppmätta och sitter halvdöda i soffan. önskar nästan klockan var tio så man kunde gå och lägga sig! tvi vale.. blir väl att dra en repa så man kanske piggnar till lite. en kaffe kanske..

igår hade jag folk här på ljusparty. det blev inte så mkt sålt men det skiter ju jag i. var kul att alla kom!
dock fick Lina och Erica vara med om att bromsarna på bilen inte funkade när de var påväg hem. tur att ingenting hände. skapligt otäckt! så jag och Mela åkte till Mc D och höll dem sällskap tills Danni och Glenn kom för att hjälpa.. sedan var det hem och kolla på inspelade Desperete housewives.. somnade sött sen. fast nu känns det som man aldrig kommer vakna på riktigt igen. men det är nog bra imorrn skulle jag tro!


nu kommer jag inte på mer att skriva.. hörs!


I get so scared inside, and I don't really understand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback