götelaborg snarast!

tobbe, min kära tobbe, ringde nyss! som jag saknar honom... min absolut bästaste kille i hela världen. känns så himla kul eftersom vi känt varandra sedan vi var 3-4 år. me looove!!! blir att boka en helg/massa dagar i Gbg SNARAST!   Emla ♥ Bubbi !!

nu jobbar jag, det suger.. ännu mer suger det att jag sitter och äter negerbolls-smet.. det är ju inte vidare nyttigt! tänkte iaf ha en nykter helg, träna kanske och kanske försöka boka in ett pass. vill testa afropowerdance och poweryoga! men egentligen vill jag testa alla pass.. det kommer, det kommer...

igår tränade jag sedan drog jag direkt ner till Rimforsa, till Elin och lilla Leah, hon var exakt en vecka igår.. har aldrig sett en sån liten med så mycket hår! så himla söt hon var.. dessutom får nog lyckosten bruna ögon! det är inte fy skam!

på hemvägen var jag så jävla nära på att krocka så det var äckligt!!
jag kom och åkte (vid brokindskorset) i 70km.. två bilar ligger framför mig men svänger av till en annan fil då de ska åka in i en korsning.. I korsningen står en jävla saab som inte ser att jag kommer.. hon åker ut MITT framför min bil så jag får tvärnita och svänga helt ut på mötande körfält för att väja från henne då hon fortfarande inte verkar sett mig..  när vi båda står stilla så står våra bilar max en halvmeter ifrån varandra och jag slänger mig på tutan.. kärringen, jaa, det VAR en kärring, gör bara en axelryckning som "det gick ju bra..." hon fick ett LÅNGT finger tillbaka!! mitt hjärta slog ca 430 slag i sekunden och jag var tvungen att stanna ett tag för att andas.. det var faktiskt riktigt läskigt!

jag kom iaf säkert ut till Björkeberg och hälsade på Zandra en sväng, vi tog en promenad och pratade skit och vi önskade båda att det var föda-dags snart.. men mest var det kanske ändå hon som önskade det! tjockisen ;)

åkte hem och färgade håret, vilket verkligen behövdes.. kvällen spenderades i mycket trevligt sällskap, blev bjuden på mat och efter det typ världens bästa efterrätt :) kollade på Äntligen Midsommar.. tyckte väl att den var sådär.. ingen film jag rekommenderar direkt.. men den var ok. 2 av 5 toast!

idag var sista gången på Etik och Moral kursen. känns lite bitterljuvt, den var kanon, föreläsaren var KANON!


första helgen på länge så har jag ingenting planerat och det känns faktiskt himla skönt. ett par glas vin kanske det blir men jag tror inte på någon utgång.. har inte riktigt den ekonomin just nu. på tisdag ska jag ju lägga ut ytterligare 600 kronor på min thai-tatto.. den är så himla dålig i färgen.. känns surt! det blir ju inte längre så billigt som jag först tyckte. hehe. men det måste ju vara fint! det ska ju liksom sitta där resten av mitt liv!

nähä, nu ska jag fortsätta äta onyttigt ur min bytta och kolla på "Sveriges sämsta bilförare" eller vad det heter. sjukt pinsamt!! men i brist på annat.

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback