tjolahopptjolahej

ville bara kolla in och upplysa er om att jag har det riktigt riktigt bra i V-ås! Maria och Martin tar bra hand om mig! de har fått klassa ut mig i tv-spel och som tack så lagar de maten! hahah.. nae, men det blev så bara.. tv-spel is't my thing..

dricker öl och funderar på om jag och Maria ska bege oss till Pluto ikväll. vi står iaf på gästlistan så vill vi så kommer vi in! kan tänka mig att det skulle vara ganska mkt folk med lönehelg och allt. kan dessutom vara kul att gå dit eftersom man inte varit ute i V-ås och så har jag hört att Pluto ska vara ett bra ställe.. men vi får se! trivs bra i soffan här oxå.
nu ska jag gå in till folket och min öl.
ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback