thank you, bye bye then...

får börja med att tacka alla som frågar hur jag mår. alla uppmärksamma människor jag har omkring mig, kärlek till er! sedan ska jag säga att jag mår bra.. men det jag skrev i förra inlägget är precis så jag känner, utan att ALLTID må dåligt, för överlag så mår jag just nu riktigt riktigt bra!! men med en massa ändringar på mitt jobb som inte är roliga alls, där man får jobba dygnet runt varje dag för att få ihop samma lön som innan... inte riktigt då, men det känns så.. dessutom har både syster och mamma ändringar hos dem som inte är ett dugg roliga.. klart man tänker på dem.. känner bara att det blir för mkt ibland, det är då kedjan till ytan är jävligt kort! känner bara att jag inte VILL bry mig, KLARAR inte bry mig... förstår ni?! jag vet att jag inte är ensam att känna såhär och förra inlägget var inget "tyck synd om mig-inlägg" för det är INTE synd om mig!

fredagen spenderades på jobbet till 18 med Lina, vi satt på balkongen i solen och drack kaffe och hade mysigt! ♥
åkte hem, in till Mela, drog till affären, solade och sedan hem och tog ett bad. gick in till Mela igen där Martin. Eric och Sigge var! fick en öl och satt och pratade skit, himla trevligt kan jag tycka. en sväng till maxi där jag fick godis.. haha. sedan åkte vi ut till Eric och drack folköl och pratade mest snusk! mkt trevlig kväll! avslutades med mozarellasticks på max och en varm famn hela natten!

nu är jag hemma, har badat igen.. väntar på att min kära vän Mela ska vakna så vi kan käka frulle. annars gör jag det ändå för jag har varit vaken ett tag nu och är hungrig! vill ju inte väcka flickan lilla... eh, JO, det vill jag, och det ska jag göra nu!
idag kommer Jocke och vi ska ut och käka, kanske utgång, ingenting bestämt, gör inget om det bara blir lugnt!

ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback