one love.

Lördagen började med att sluta jobba klockan 11, sedan bar det av hemåt för att duscha och så.. Solen sken och jag med den, vilken härlig dag!

Hämtade upp Fredrik i Lambohov så drog vi ut till systemet och Ikano. Fredrik bjöd på köttbullar, mumsigt! Vi satt och pratade skit ett tag sedan åkte vi hem till mig så han fick se hur jag bor. Hålling ringde och sa att de var påväg så jag körde tillbaka Fredrik och åkte sedan hem för att fixa mig det sista. Tomas och Hålling kom ganska snart, Hålling med en cider i handen.. Hann med ett glas vin innan vi skulle in till Hamlet för mat klockan 19. Vi var 9 personer så det var trevligt sällskap och himla god mat!





Resten av kvällen och natten spenderades på Harrys, mkt trevligt! Både jag och Mela hade oerhört ont i våra fötter så vi gav upp klockan 2 och gick hem. Jag somnade sött och vaknade sedan av massa jävla fnitter! Då hade Tomas och Hålling, mina nattgäster, kommit hem. Jag hörde inte när de klädde av sig eller alls när de kom hem, men jag vaknade av deras fnitter!! Helt otroligt.. Fulla karlar! “vi försökte vara tysta” joo, tjena! Men jag öppnade sovrumsdörren och bad dem vänligt men bestämt att vara tysta sedan somnade jag om! Imorse var det jag som fick väcka dom ;)

Började jobba 11 imorse. Vi har slappat hela dagen. K´s mamma har varit här så jag bjöd på potatis- och kasslergratäng. Hon åkte hem för en timma sedan och nu är det ju snart läggdags. Dagen har gått ganska fort ändå.. Det trodde jag inte, brukar vara extra segt när man varit ute kvällen innan.. Men jag var Ions inte så full igår så dagen idag har varit bra!

Imorgon slutar jag halv tio men vi har möte här klockan tio så jag lär väl bli kvar en timma eller två. Känns inte kul alls.. Det har försvunnit massa ob-timmar för oss så om jag ska ha min vanliga månadslön så måste jag lägga till typ 30% på min redan 100% tjänst.. ALDRIG! Jag tänker inte jobba här en dag extra.. Jag klarar inte det.. Så det är väl bara att gilla läget.. Jobba lika mkt som innan men få ut en mkt sämre lön.. Lagom kul!

Efter mötet är det iaf tänkt att jag ska gå till gymmet.. Jag måste köra igång igen nu, får ju träna gratis och det tycker jag att man ska utnyttja.. Dessutom finns det ju lite man vill rätta till! Haha! Senare ska jag med Mela när hon ska på synundersökning så kanske det blir en liten tur på stan.

Nu måste jag gå på toa så jag signar väl ut ;)

PUSS & KRAM           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback