fastland !

hemma från ön. på gott och ont! har haft underbara dagar men det är alltid skönt att komma hem.
vi har haft riktigt tur med vädret, strålande sol varje dag fast att det kanske inte varit 50 grader varmt eftersom det typ alltif blåser där.
har suttit i husvagnen på kvällarna och spelat "knack-poker" och druckit öl och skrattat mer än jag gjort på länge länge länge! underbart roliga människor att semestra med och hitta på roliga saker. lööved it ;)
i lördags tog vi oss en bläcka. förfesta i husvagnen, off course, sedan gick vi in till Visby för att käka. hamnade på ett fint ställe med kass personal. slutade iaf med att vi fick 20% av på priset och en varsin drink efteråt. detta var efter att vi klagat, så de var alltså INTE trevliga till en början... folk asså...
fortsatte till Gutekällaren där det var röj, dansade med nya bekanta och fick drinkar av ett par andra. mycket trevlig kväll!!
vi åkte till Fårö en dag, så himla mysigt! min kamera har pajat så jag kunde inte ta bilder, får snällt vänta på Maria och Karols bilder så kanske det kommer upp en och annan här. massa fina kort!
vi hade även en dag som vi drog söderut på Gotland, stannade vid en fiskaffär vid havet precis och åt vår medhavda picknic och testade massor olika fisk. kul och gott och himla vackert!

fick med mig många minnen hem och hittade även en ny vän, lärde känna en lite mer än innan och kom på hur mycket jag verkligen uppskattar den tredje! ni är alla guld för mig, tack för en underbar resa!   milosc !


kom hem runt 19 ikväll. hoppade direkt in i duschen, åkte till max, käkade hos Jocke och sedan gjorde jag det jag saknat mest av allt dessa dagar! :)


 
wont you understand that without you by my side there's no me !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback