oboy, vilket vackert väder!!!

då har ytterligare en helg gått oss förbi. men jag tror att alla har tagit tillvara på den riktigt bra. vilket lovely väder vi har!! blir varm i hela hjärtat! i fredags hoppade jag in i serveringen för att jobba endast en timma. känner att om jag ändå inte har något planerat så kan jag lika gärna ställa upp på de dumma tiderna oxå. jonas smsa, han och Sonny satt hemma och drack öl så jag gick dit efter jobbet och vidare ner till stångån för ett par öl i solen. man måste ju bara älska den här staden och mina vänner! tillbaka till Jonas med en till på släpet. satt där ett tag och pratade skit och hade trevligt, när de drog in till Storan så gick jag till Bobbys och köpte med mig en gyrosrulle hem som jag lätt moffade i mig innan det var dags för sängen.
jobbade 10-14 i receptionen i lördags, gick som en dans.. mkt att göra så tiden gick fort. hem för lite sol på gräsmattan sedan kom systeryster så vi gjorde oss iordning. Zandra, Tobbe, Ziva och Chrille kom efter ett tag. vi satt alla ute på gräsmattan och drack och delade många ärliga garv! senare drog vi in till Harrys och shakade ett tag. kvällen avslutades på Five tastes och nu kan jag känna lite att det var en ganska onyttig helg med massor alkohol och fettiga maträtter.. men vad gör väl det! trevligt var det och det kan jag göra om!
idag jobbade jag 10-14 igen. denna dag gick lika snabbt som igår om möjligt lite fortare. kul är det oxå, känner att jag kommer trivas de pass jag fått. fast efter denna vecka så har jag inga pass på sju veckor.. så de¨får väl användas till alla skitmöten på ams och kanske lite semester.

åker till Gotland nästa vecka. var där 2008 och jag älskade det. Hoppas på liite bättre väder detta år dock, var lite småruggigt sist. men det kommer bli kanon. skönt att komma iväg lite.

förövrigt så sitter jag på balkongen nu med solen värmandes i ansiktet. så underbar söndagkväll. gräsmattan utanför har nyttjas av två grillsugna och man får ännu mer sommarkänslor.. fasen, det gick ju så fort. skit-vår och sen underbar sommar.. undrar jag om det håller i sig men det hoppas vi fan!
nu ska jag fortsätta sola nyllet sen, om jag orkar, så ska jag dammsuga.. ett nödvändigt ont!

seeya! ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback