i like it

hmmm.. MICKA! när fasen var det vi lämnade in min mobil? har inte hört ett skit vilket är liiite skumt. känns som att om de hade hittat en fuktskada så skulle de gjort det för längesen.. lägg det med i din carebox ;)

jobbat, första stängningen själv i receptionen.. gick asbra.. tills jag skulle stänga, hehe.. men det löser de nog imorrn. kom iväg lite senare än beräknat, åkte direkt till mitt mys för att slökolla på någon dålig film på 6an och bara vara,  sedan direkt in till stan för att vänta på Johan som var på bio och ville ha skjuts hem. ge och ta! så jag kom hem för en kvart sen typ, borstade gaddarna och nu ligger jag i sängen och ska sussa.
usch, det var en stackars fransk ung kvinna som slog av sina framtänder inne i simhallen ikväll.. tyckte så himla synd om henne.. förklarade lite vackert vägen till sjukhuset på min finaste engelska.. haha, tur att det inte är så långt och avancerad väg dit.

imorrn blir det att öppna i serveringen. jobbar bara 9-12, avbokade min tandläkartid idag så ska åka direkt till rimforsa efter jobbet och åka till tandläkaren då. kul jul. fast idag har det varit mycket mycket bättre. de ska bara skölja rent imorrn så ska jag be dem ta sånt där kort så de kan se om de kan dra ut den hos dem eller om det behövs sjukhusbesök.. isf bokar jag skiten så jag blir av med eländet snarast!

något håller på att hända här och jag gillar det, gillar det som fan!


ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback