two weeks to go...

av någon anledning, även fast jag inte ens bryr mig, så väntar jag faktiskt lite på någon form av ursäkt.. eller jag vet inte, bara ett "hallå, det blev lite konstigt, men det är inte ditt fel" för det är det liksom inte!! men som sagt, EGENTLIGEN så bryr jag mig inte så mycket faktiskt. känns bara ganska patetiskt och omoget!

tillbaka till jobbet då, känns inte som att jag gör annat än jobbar, men det är min jobb-period nu. sen ska jag ju jobba lördag istället för den 23de. rätt skönt för när jag går av på tisdag så är jag ledig i en vecka sen jobbar jag bara 6 timmar på måndagen och på torsdagen så lyfter vi runt klockan 13 från Arlanda! längtar så in i helvete.. 14 dagar kvar!

igår träffade jag Elin på stan, vi gick och käka sallad på tacobar eller vad det nu heter, himla gott är det iaf! det var lika trevligt som vanligt att träffa Elin, hann nog skvallra om det mesta innan vi var tvugna att bege oss hemåt. och lite mage har hon allt fått ♥

åkte sedan med Mela till vår hyresvärd och fixa lite. sedan gick jag till Marlene, Vilja och Love en sväng. Vi pratade mest mens och preventivmedel xD men det var trevligt :)

var hemma hos Burton en sväng innan jag åkte till Familjen Bladh. Käka kvällsmat och myste med grabbarna ett tag! sedan bar det av till Burton igen. Vi kollade på "Parfymen", käkade glass och popcorn och bara myste! Filmen var faktiskt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle vara! helt klart sevärd.. lite annorlunda film sådär! somnade ganska snabbt när jag väl kom i säng.

kanske borde arbeta lite nu.. torsdag är lika med städdag här hemma så det finns att göra.. även fast det går på en pissekvart.. man har ju varit med förr ;)


ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback