jag rättar mig själv.. :P

de kanske va milt sagt jocke. såhär i efterhand när ja har haft tid att sätta mig ner o tänka över HUR ja egentligen känner för er så skrev ja ju helt åt helvete fel i mitt tidigare inlägg :P

ni e supersköna o supergoa killar som man kan ha JÄVLIGT kul med, även fast man blir lämnad ibland.. hrmmm.... :P
men man känner att man e sig själv (förutom att gaserna helst ska stanna där de tänkt komma ifrån, vilket faktiskt kan va, tro de lr ej,  ganska jobbigt för mig o min partner in crime ;))
man bjuder på sig själv o BLIR bjuden på så otroligt JÄÄÄVLA störtsköna killar!
o ja e superglad att ja "får" umgås med er!


FOUR FINGERS forever dude ;)



slask o smek din gamle grek xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback