snö till faan förbannelse!!!!

har nu varit hemma snart en vecka. det kom massa mer snö igår, som om det inte fanns så det räckte innan...
nu får det vara bra tycker jag! skönt att det för en gångs skull faktiskt varit VINTER men den behöver inte stanna längre...

önskar att det här vore idag och alla dagar fram till våren...


idag skulle jag iväg med Mela till Ikano så hon kunde lämna in sin mobil.. igen!
borsta bort all snö från bilen, min dörr hade frusit fast så jag fick öppna på passagerarsidan, sen gick ju den inte att stänga mer... mela fick sitta och hålla i dörren.. som lite socker på det så höll jag på att inte komma ut från "parkeringen" heller.. det är svårt att backa så mkt som man måste när man har en back som inte fungerar som den ska..  väl framme vid Ikano, efter några minuters väntan i bilen så funkar dörren igen! sweet! jag var lite arg där ett tag.. mela kom med latte som plåster på såret :)

ska snart bege mig neråt kinda-trakterna. ska umgås med min kära vän Mattson ikväll. dricka rödvin och bara va! ska bli trevligt, va längesedan nu.. blir att sova i Rimforsa och åka därifrån till jobbet imorrn. jobba.... spännande..
ljumsken, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback