dvdfvb

har mar man bra. riktigt riktigt bra!
i fredags drog vi ut. satt o drack pa rummet allihop sen drog ja, mela, jimmy, roine o glenn in te stan. traffade norrbaggarna + 2 till sanna. trevligt hade vi! glenn drog hem forst.. sen kom ja, mela o roine o sist jimmy... han som va varst pa lyset av oss alla!
de va riktigt skoj. jimmy madde skit igar men vi andra va nagorlunda pigga. lag vid poolen hela dagen for att anda ha nara till toa ;)

jag har "lasrat" bort tva av mina stora leverflackar! billigt billigt.. hemma kostar de fasen 1000 kronor om inte mer. har gav jag strax over 100 for 2! skont! kanske aningen battre an att klippa bort dem som jag o Asa fick for oss!

igar kopte glenn en grashoppa till mig som jag skulle ata. han trodde la inte att ja skulle palla.. men si de gjorde ja ;) o de va inte sa farligt heller :)

nu ar snart tiden ute igen!

ifall inte mobilen hinner hoppa igang sa GRATTIS LINA den fina pa din fodelsedag!! puss kraaam


greetings from Thailand


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack emelie pemelie :-D

Men som du kanske förstått nu så kommer smsen fram fastän inte ni får leverans :-)

Har iaf fått michas ... Jag saknar er, fattaruu ?



PussoKram <3

2010-02-08 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback