fredagspepp!

100 år sedan.. men och..!? allt rullar på. iaf nästan allt. måste nog ta tag i mitt liv lite snart!

imorgon fyller jag 23 år.. får komma in på Harrys... then what?? 23? pissålder.. Harrys är jag ju på varannan delg ändå liksom.. men ja, man kan ju inte hoppa över årtal att fylla heller för den delen.. och inte för det att jag gärna hoppar över till 24 direkt. är ung så länge jag kan!

idag har jag iaf haft systrar med familjer, mamma, morfar och Berit här på tårta, hembakad tårta och två andra små.. blev lite över så det kan man ju bjuda på imorrn om något på det kalaset skulle bli sugen. idag var det barnkalas och imorrn för de vuxna! haha, iaf för de som gillar alkohol, fest, världens bästa sällskap och trevlig miljö ;)

igår var jag nere i Rimforsa med Mongot med stort M ;) vi blev bjudna på mat hos pappa och Eva vilket var väldigt trevligt, kom hem typ tio halv elva, var inte riktigt tanken. men jag skulle ju inte upp och jobba imorse så för mig för det ingen fara, den andre var tröttare!


väntar på att Säss ska ringa så ska hon komma hit och prata skit! Maria har min bil nu men kommer la så småningom så jag hoppas hon oxå stannar ett tag! Fejnt!



I need to know, will I do right this time . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback