påskhelgen

sitter i soffan och myser efter ett varmt bad och frulle. vaknade halv tio, då gick jag upp. känner mig ganska duktig! sover aldrig bort dagarna längre som jag alltid gjorde förr. att gå upp klockan 13-14 var inga problem.. usch... hade rullgardinen uppe inatt och när jag vaknade så ser jag att det är vitt på taket på garaget!!! mamma pratade om att det skulle komma snö igår men det trodde jag inte på.. men visst fan har det snöat! det är snart borta igen hoppas jag! det är ju VÅR!

min påskhelg har varit väldigt lugn och skön och jättebra! har inte ätit ett enda ägg denna helg och inte heller något godis. jo, en tablettask igår! skönt att kunna låta bli att svulla. jag är inte ens sugen.. dessutom sa Zacke igår att jag blivit fit! bara suga åt sig och fortsätta gå till gymmet ;)

igår kom Zacke och Jocke hit, vi satt och drack lite, senare kom oxå Robin. vi drog in till stan, till Pitchers. jag och Jocke käkade fläskfilé och potatisgratäng, vilket var en besvikelse.. men ölen var god! mkt trevlig kväll, jag var hemma redan runt 12 så det var en lugn kväll!

jag har hunnit med att träffa alla syskonbarn och systrar och mammi denna helg. underbart! käkade blåbärspaj hos mamma igår, det är inte fy skam det!

mer då? nja.. vet inte.. har varit ledig med betalt hela helgen och fram till torsdag. rätt gött ska jag säga.. hoppas att Elin och Leah kommer och hälsar på någon dag här nu. mys! annars har jag just inga planer och det är bara skönt, tar dagen som den kommer!

har oxå hunnit träffa både Micke och Sandra från Norge denna helg. jag och Sandra satt och drack lite här hemma i fredags och pratade om allt och inget i flera timmar! hur trevligt som helst, blir ju inte så ofta..
Micke kom på kaffe i fredags på dagen och vi drog in till kebabbaren och käkade.. måste säga att det är tur att man inte är så långsint och att man kan förlåta människor för deras misstag.. iaf i detta fall!

ah, har väl mer att skriva men orkar inte just nu. see you again soon !

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback