stackars lilla Robota....

...vet inte hur namnet stavas. men skitsamma!

nån mer än jag som tänkt på reklamen som Rix fm har? om den svältande ungen "Robota"...?
den har gått i banne mig ca två år.. fortfarande va de en månad sen han/hon/den/det var döende i svält o precis har fått sin välling.....
själva svälten i afrika e hemsk, de e inte de ja ifrågasätter.. menar bara att de kan ju faktiskt byta reklam lite då o då... känns lite... ja, för mkt helt enkelt!

OMVÄXLING! förövrigt har de tamigfan bara reklam o en jävla massa prat... enda anledningen att ja lyssnar på kanalen e att min jobbarkompis alltid lyssnar o därför e det den kanalen när ja kommer efter henne.. har inte orkat byta..

aja.. vilka problem man har ;)

nu väntar ja på Eriq som e påväg in te stan me min nyservade bil :) han hämtade den igår kväll.. de kallar ja fan service!

ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback