nina rochelle !


eeeemppphaaaaaaan ;)


sitter på jobbet, lr nae, ja ligger i sängen på jobbet. k ligger o sover. ja försov mig hit... ajsing bajsing... men de va inte så farligt :)

igår sov ja te 12 sen slöa ja hemma te massa 2 1/2 män innan ja drog te systeryster med familj. vi käkade fläskfilé o hade riktigt mysigt! myste me alla barnen o min Neoo, som tydligen inte längre e min bebis, han har bytt te pappa :/ :P  innan sa han ju själv om man fråga; "Memmies bebis". GULLE <3

kom hem runt 20 typ. sen åkte ja ner te rimforsa o hälsa på mattson o co. de bestämde sig för att åka te stan så ja va inte nere där så länge.. endel åkte med mig tillbaka te stan.
ja åkte hem o la mig typ direkt. skönt. fast ja hade lite svårt o sova... wonder why!?

hälsade på i sörping i helgen me. hehe, najs bajs! :)

är trött på att vara nån man bara  hör av sig till när de passar en annan. ja finns alltid här när mina vänner verkligen behöver mig, men nu kanske de e dags o känna efter vilka som ger tillbaka o vilka som utnyttjar! sjukt less, såhär ska de inte va!!!!!

har svårt att hålla mig borta o att INTE svara osv.. men ja måste... måste bort.. från dig! :(


min älskling, ja hatar att de e så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback