poolparty

sitter hemma nu efter en jättebra helg.
i fredags va de jobb ett dygn o igår begav vi oss te vimmerby på party i Relaxen. satt i bubbelpoolen typ hela kvällen.. bastun fick en snabbvisit.. har dåliga erfarenheter av bastu o alkohol tillsammans :P
dessutom va ja duktig o undvek snaps igår o gjorde inte som sist o däcka på toan i två timmar xD

sov hos mela o glenn inatt, förstås :) mela åkte runt 6 imorse på hundutställning så ja o glenn drog oss te halv tolv typ, sen hämta vi min bil o åkte te glenns föräldrar o bjöd in oss på lite käk! alltid lika trevligt att hälsa på mona o jan :)

tog svängen förbi mattson i rimforsa innan ja drog hem. köpte me kladdkaka o han bjöd på kaffe, mkt trevligt!
nu har ja duschat o ska snart gå o göra mig lite te o se om de finns nåt på tv, vilket de antagligen inte gör.. så de blir la nån film..

köpte nya tapeter i fredags som ja ska ha på den röda fondväggen i sovrummet.. omväxling förnöjer säger man ju :) jäättefin e den o ja fastna för den direkt! kommer bli kanon. sigurd hjälper mig me de :) ska förresten träffa han imorrn hos systeryster. trevlarns! o så ska ja väl gosa lite me Vilja o Love, två av mina ljus i mörkret :)

jaha, nähä.. vi hörs då!


ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback