söndagsmys

har haft en riktigt skön söndag. förutom att ja vaknade 5 minuter innan ja skulle va på jobbet så har allt gått bra o ja har inte varit bakis, bara trött :)
sov ett par timmar när ja kom hit.. sen blev de julbords-rester till frukost/lunch.
sen har vi kollat på tre filmer o bara degat i soffan!
de va jättetrevligt igår, käka mat o drack vin, dela ut julklappar o bara myste! ja o mela drog ner på stan runt 00 o tog en drink på 55an sen en sväng te Pitchers, men vi gav upp den jäävla kön därinne för o lämna jackan o drog o käka.. vi skulle in på platå men ingen hade pengar ute så vi sket it.. hah. fattar inte varför vi inte bara gick o tog ut pengar!!?? :P anyways, platens suger o sliver/harrys skulle vi antagligen inte komma in på så vi käka istället o kom hem runt 2. linköpings uteliv e fantastiskt tröttsamt!

imorrn har ja tänkt köpa lite klappar. ska bara köpa till mina fem syskonbarn o nåt till min kära mor o sen te "brorsan" me ja.. :P  så de blir att åka ut te IKANO en sväng trir ja o fixa lite..
på onsdag ska ja gå o fixa mina naglar, ska bli skönt, va ett tag sen nu.. sen blire nog bio me mela o lina.. tror ja iaf :) luftslottet som sprängdes blire då!

jaha, nu ska ja kolla till frysen som ja håller på att frosta ur.

puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: lina

jobbar på onsdag :-( men ska se om jag kan jobba dag istället kanske. . Hihi . . Annars jobbar jag till halv tio så då kan jag ju lixom inte. . Å jag kan ju tyvärr inte "bli sjuk" för de är ju välbehövda pengar . . :-)

2009-12-14 @ 00:32:15
URL: http://linabexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback