jobba jobba joobba!

sitter på jobbet, har städat lite o så. käkat mat precis.
slutar 17.30 sen börjar ja på simhallen 18 o kör ett par timmar, inget långt pass direkt, slutar 20.30 :p
men kul ändå :)

de där med att snacka e folk bra på asså, att lova saker e oxå lätt.. men sen då? när de kommer till handling? att hålla vad man lovar? då e de minsann inte lika lätt längre... folk överlag e JÄVLIGT störiga! borde hålla mig till djur, låsa in mig i en ladugård.. tror de kan funka asså, ´hehe! naedå, ja har ju mina guldklimpar som ja inte skulle klara mig utan.. men vissa människor.... usch!

igår va trevligt, kolla på nån halvtaskig film som Tobbe hyrt :P nån Giggolo va den nu hette, med Kutcher killen.. tyckte mest vi snacka hela tiden så de kanske va därför filmen blev sådär.. trevligt vare!

imorrn e de jobb igen, 24 timmarspass, 8 e ju mela här iaf, de e kuligt! på lördag blir de lite julbord här på jobbet.. känns inte jättelockande, men de e ju gott me mat ;)

ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback