rimforsa idag

har precis käkat frulle. ska snart ta bilen ner te rimforsa.
ska till tandläkaren 15.20 :/ kan ju bli spännande........
så innan ja ska dit så ska ja ut te farmor i hägerstad. ska bli roligt.
för ett par månader sen låg hon på sjukhus o alla, även läkarna, trodde hennes sista tid va inne... de va så hemskt att se henne nedsövd med slangar o svullen o fy fan :(
men nu e hon frisk iaf :) som en nötkärna! o hon har helt ändrat livssyn dessutom.
hon o hennes syster (melas mormor) har varit osams i flera flera år men nu e de vänner igen.
tråkigt att de ska behöva hända nåt sånt för att man ska fatta... men ja tror att de verkligen kommer ifatt en då.. att livet inte e att ta förgivet..
därför måste man försöka göra de saker man vill här i livet. de finns så mkt ja vill hinna med innan ja dör. o ja försöker att göra de. som tex att resa. de e viktigt för mig att ha sett mig lite om i världen liksom...


fick en kylskåpsmagnet av min kära mor där de står ; man måste kyssa en massa grodor för att hitta en prins! haha, inte förens ja fick den så slog de mig att de faktiskt e så... man har träffat en massa killar som varit bra men efter ett tag har de oftast visat sig vara nåt konstigt.. behöver knappast dra några exempel, mina vänner vet ju :P
hoppas ja hittat min prins :)

nähä, ska borsta tänderna o dra mig.. ringde mattson igårkväll oxå, han ville att ja skulle komma te han o sova där inatt. så de gör ja, vi ska käka o kolla film o prata skit o ha de bra. de va ett bra tag sen vi träffades o han betyder en massa för mig! en av mina bästa!

puss i ljumsken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback