leka med babe :)

nu har ja landat i sängen i asse-rummet igen. har storstädat hela lyan o lagat pannbiff med potatis o sås :) skitgott!
nu väntar ja på att Nina ska komma o byta av mig, slutar halv sex. skönt!!

vet fortfarande inte riktigt va ja ska hitta på ikväll.. men de blir nog soffläge o film skulle ja tro. även fast de inte e me mig själv! :) ja ska höra mig för lite!

bara för att ja fått Sexy Bitch som favvolåt så spelar de sönder den på EastFm.... wtf! nu kommer ja ju tröttna snart.. orkar inte lyssna på Rix, de e bara reklam o en jävla massa babbel...


nu ringde Babe. vi ska leka :) att ja inte ens tänkte på de.. dum som ja e smsar henne o frågar varför hon jobbar till 18 men ändå tänkte ja att hon faktiskt jobbar ikväll..... smartass! xD ja ska åka direkt från jobbet o hämta henne på snoddas. så ska ja ta en latte på preem, för de blev ja sugen på nu!



Babes nr 1 ;)



jag är kär! In case you didn´t know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback