kenny begins! :)

sitter på jobbet. ska snart ta tag i städningen. du härliga torsdag!!
idag mår ja iaf bättre än i tisdags. kände att ALLT gick emot mig den dagen. men så blir det ibland. skönt att veta att de blir bättre dagen efter iaf.
imorrn skulle ja jobba dygn här hos K. men eva undrade om ja ville hoppa in o jobba på simhallen 16-20.30 imorrn så mela tar mitt pass här på kvällen.
känns som man gör de mesta för att INTE jobba här... så fel egentligen. men vafan ska man göra!?

på lördag har zandra o tobbe kräftskiva så ja ska dit. fast nykter. de e liksom en bit dit o ingen ska ju ut lr så o eftersom ja ska upp o jobba hos k dagen efter så kan ja lika gärna va nykter o ta min bil så kan ja bestämma själv när ja vill åka hem. zandra e ju oxå nykter så ;) ska bli skoj!

igår va ja kvar på jobbet ett tag me mela sen åkte ja hem o duscha o så. sen kom mela o k o hämta mig så följde ja me till VC en sväng o käka på stan o så. sen följde de me mig hem ett tag.
babe jobbade så ja drog dit en sväng innan Eriq kom. kollade på KENNY BEGINS.. de e lätt den bästa film ja sett på läänge! fan va vi garva! wooliwolli! ;)  se den!!  de va många gånger vi undrade om de ens e en barnfilm.. många dolda sjuka budskap kan man säga! men shit va kul :)



började inte förns 11 imorse. tackar ja mela för! de va skönt att ligga o dra sig ett tag o mysa innan man åkte hit!
ikväll vet ja inte va ja ska göra. ville träffa mamma men hon jobbar visst kväll! så de får bli en annan gång!

ser fram emot Örsåsa den 29de augusti! säsongsavslutning! ska bli väldans kul. me alla mina kisa-girls! <3

nähää, nu e de städ sen ska ja fixa lite käk!

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback