goodnight.

skulle ändra lite skit här så det skulle bli snyggt men jag känner att jag är för trött för det. har 100 saker i skallen fast jag egentligen inte tänker på någonting speciellt.. creapy..

jaja, sitter iaf o spanar på solresor. jag o åsa funderar på att dra iväg en vecka i höst. vi behöver nog det båda två o vi har pratat om ett tag att ev. åka, så nu hoppas jag att det blir av! vi ska nog ses på söndag o spana tillsammans. lättare vid en dator än vid två och på olika håll!

nu sitter jag och väntar på att min kära K ska kunna hoppa i säng så jag får sova. mela kommer strax efter elva imorrn så slipper vi gå upp "så tidigt" ;)

imorrn blir det att inhandla ingredienser till en tårta lr två o bullar o sånt smått o gott. vid tre kommer mamma, morfar, sigurd + ingela och mina systrar med familjer. så det blir ett litet gäng! ska bli trevligt!  hoppas på mer besök lite senare.. får väl tjata lite! :)

nähä, nu får det vara bra för ikväll.  puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback