godmorgon folkens!

sitter på jobbet o ska alldeles strax käka frulle. lingongrova med makrill o ett glas obo'y :)

dagen började inte så bra men det är en jäkla tur att man kan lämna jobbet på jobbet och inte ta med sig skiten hem. då skulle ingen tycka om mig och mitt fåliga humör! men man får lära sig att jobb är just jobb och ska stanna där!

aha, nu väntar jag på mela som kommer om en halvtimma ca. blir att stanna och prata skit ett tag innan jag drar hem. men sen måste jag nog ta tag i mitt liv lite! städa, handla, baka, duscha och fixa.
brukar inte bjuda hem allt folk på dagen liksom, brukar ju vara mer runt 18 lr så. men familjen Bladh hade fotboll och sånt ikväll så då fick det bli klockan tre! fan vad jag skriver en massa skit.. dags att gå.

ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback