en trevlig kväll med Babe

nu sitter ja här hos micca, mätt som ett as efter att ha hämtat wok på preem. haha, finmat ;)
va förbi skäggetorp o hämtade en skiva med Combichrist som Klas bränt åt mig :) så nu e de BIL igen som med min gamla nisse :)

har suttit hos micca sen strax efter sex. vi har nördat vid datorerna o setts på balkongen för rökpaus emellanåt. haha.. skämt åsido, vi sitter ju vid samma bord! haha. en trevlig kväll iaf! <3

nu ska ja snart bege mig hemåt o slänga mig i sängen! ska bli sköönt. imorrn e de ju jobb för hela slanten. ser fram emot simhallen igen o lära mig de nya kassasystemet :P

nästa vecka kör ja, maria o sara igång o tränar igen.. så e de iaf sagt! ;) o de känns som att ja behöver de. rör mig ju fan ingenting längre ju...

ljumsken. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback