en helt vanlig söndag!

vaknade för 20 minuter sedan ca.. oops... jaja, jag hade väl lite sömn att ta igen kanske. har varit dålig på uppdaterandet här oxå ju.
i torsdags va systrar med familjer och morfar och mamma här. vi fikade o pratade skit o hade trevligt. fick endel fina saker oxå :)
i fredags började jag jobba vid 9.30 o när jag kom så hade mela dukat fram värsta frukosten med tårta (o 22 tända ljus på) o en liten present från henne o k. :) de va jättemysigt!!
vi fixade k o skulle dra ner på stan för att käka. vi gick till Thai Coconout! mkt god mat :) där satt vi o prata om världens alla bekymmer ett tag. sen mötte vi Eriq för tredje gången när vi skulle ta en repa på stan. men han ville att jag skulle sluta så mikaela lät mig gå hem <3

umgicks med Eriq på eftermiddagen/kvällen. jag åkte med honom hem, så skjutsade han ut mig till Linda där mela, glenn, roine o björn var. drack ett par öl innan vi åkte hem te mela o glenn o sov.

jag kan inte önska mig en bättre födelsedag!

man märker oxå hur mkt vänner man egentligen har när man fyller år.. sms och mail en hel dag liksom...

igår gick vi upp klockan 7 typ :S åkte till norrköping på hundutställning för att ställa Izor. de gick inte så bra denna gången så vi kunde åka hem ganska snart. då åkte vi till Sviestad för att kolla maria o donny köra folkrace :)
sen fick tobbe bubb komma o hämta mig, han hade min bil.. jag tog ett långt bad, vilket behövdes; vila, värme, renlighet ;)
sivve (mina systrars pappa) o hans tjej skulle va barnvakt till Vilja o Love på kvällen så ja gick dit för att fika o så, fira min födelsedag lite med eftersom de inte va nere i torsdags. åkte även på att köra min kära syster + sambo o hans kusin ut till festen dit de skulle. men de gick ju bra! fruktansvärt tråkigt regnväder bara....
så åkte ja iaf tillbaka till Love o Vilja. fast då sov den lilla Lovisen..
runt 21 åkte jag till Babe. jag skulle hämta en film där..... hehe... ja åkte hem runt 01 tror ja :P en spontan, mysig kväll hos min bästa Babe! de va toppen <3

såå, idag sov ja kanske lite länge för att ja inte sovit så mkt på två nätter innan :P
nu har ja käkat frukost o ska åka ut till Sviestad o kolla folkrace igen. förhoppningsvis så åker Donny i A-final :) de får man ju inte missa för allt i världen ;) see you later.

ljumsken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback